مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای بوف

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ و قیمت لپ تاپ دل دست دوم

  • حافظه رم: 4 گیگابایت DDR3L
  • وزن: 1.9kg
  • لپ تاپ لمسی تینک پد X1 اکستریم / ThinkPad X1 Extreme
  • مناسب انیمیشن سازی
  • تراشه فوق العاده M1 توسط iPadOS محدود شده است
  • حتما ظاهر لپ تاپ را چک کنید که سالم باشد

شاید ریزر بلید برای بازی کردن خوب باشد اما برای حرفه ای های خلاق هم خیلی مناسب است. با خرید این دستگاه ، پورت تاندربولت 3 (با یو اس بی -سی)، یو اس بی 3.0، و خروجی ایپ دی ام آی هم نصیبتان می شود. کارت گرافیک جیفورس جی تی ایکس 1060 و 6 گیگ وی رم این دستگاه را برای هر کار گرافیکی آماده کرده اند. امروز می خواهیم درباره عیب یابی، تشخیص و تعمیر لپ تاپ و البته سخت افزار آن صحبت کنیم.فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ سخت افزار یکی از مهم ترین قسمت های لپ تاپ است که البته شاید آن را جدی نگیریم. به روز نگه داشتن لپ تاپ و دنبال نمودن این راهنما می تواند کامپیوتر و سخت افزار آن را سالم نگه دارد. این دستگاه در ابتدایی ترین حالت از قطعات جمع شده، کمی توی ذوق می زند- حتی صفحه نمایش فول ایچ دی هم ندارد. اما اگر آمادگی کمی هزینه بیشتر را دارید، می توانید مطابق میل خودتان در بیاورید و یک لپتاپ رویایی برای کار با فوتوشاپ جمع کنید. برای مثال، این غول سنگین وزن را به صفحه نمایش یو ایچ دی، کارت حافظه 512 گیگ اس اس دی و یک پردازنده کور آی 7 پر سرعت مجهز کردیم . 3.000 پوند هزینه برداشت. بله، پول خیلی زیادی است اما یادتان باشد دارید یک کارگاه قابل حمل را مال خود می کنید. و طبیعی است که 3.4 کیلوگرم وزن هم با این همه مزایا می آید.

  • مدل پردازنده: Core i7
  • رم: 16GB DDR5
  • پردازنده ضعیف تر
  • سنجش و اندازه گیری
  • بهترین لپ تاپ جدید اپل چیست و ارزش خرید داره؟
  • طبقهبندی:کاربری مالتیمدیا، کاربری عمومی

همچنین گرافیک آن با هوش مصنوعی بهبود یافته است تا تصاویر با کیفیتتری را در طول بازی ارائه دهد. طراحی این سیستم به گونهای است که دمای داخل دستگاه را در محدوده مناسب نگه میدارد و به شما کمک میکند تا بدون نگرانی از داغ شدن بیش از حد دستگاه خود، بازی را برای مدت طولانی ادامه دهید. G3 15 نقطه ورود لپتاپ دل به دنیای لپتاپهای گیمینگ بود. این مدل گام به گام از G5 15 به مدلهای بالاتر ارتقا یافت. لپتاپهای G3 و G5 مدلهای پایینتری در این سری هستند و برخی از ویژگیهای آنها همپوشانی دارند. اساساً میتوانید با استفاده از G3 به همان پیکربندی و عملکرد مشابه G5، اما با قیمت کمتر دست پیدا کنید. بدنه فلزی G7 باعث میشود یک حس برتری نسبت به G5 داشته باشید. صفحهکلید آن برای بازی طراحی بهتری دارد. پردازندههای جدیدتر اینتل و انویدیا حرارت کمتری نسبت به تراشههای قدیمیتر تولید میکنند و به سازندگان لپتاپ این اجازه را میدهند که لپتاپهای گیمینگ نازکتر و سبکتری بسازند؛ این مورد در مورد لپتاپ گیمینگ دل G3 15 صدق میکند.

در حالی که فروشنده احتمالاً برخی موارد QA را انجام داده است، حتی بهترین QA ممکن است مشکلی را که منجر به بازگشت آن نشده است، ثبت نکرده باشد. خرید یک لپ تاپ ریفربیش همیشه گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها است. به طور کلی برای خرید لپ تاپ ریفربیش، می بایست به طور کامل جستجوی زیادی را انجام داده و از بین تولید کنندگان و فروشندگان قابل اعتماد موردی را انتخاب کرده و یا از فروشگا های مجازی خرید کنید. همه کالا های ریفربیش سیستم های خوبی نیستند، بنابراین انجام برخی تحقیقات هزینه های احتمالی ناشی از خرید بد را جبران می کند.قیمت لپ تاپ دل دست دوم  بهترین راه حل مقایسه قیمت فعلی لپ تاپ ریفربیش با دستگاه نو و آکبند آن است. با تمام این تعریف ها از کالای ریفربیشد، شرکت ها و صنایع مختلف ممکن است انواع مختلفی از محصولات ریفربیشد را برای عرضه داشته باشند. ممکن است این محصولات را با نام های مختلف از جمله ” معتبر (recertified) ” ، ” تعمیر شده (repaired) ” ، ” ریفربیش یا تازه شده (refreshed) ” و “مشابه نو (like new )” در بازار ببینید.

خریداران این کامپیوترها معمولا قرار نیست در جایی بیرون از شرکت به اطلاعات دسترسی داشته باشند. بنابراین بهتر است از مینیکامپیوترها استفاده کنند که دارای امنیت بیشتری است. یکی از اصلیترین مشخصههای مینیکامپیوترها مصرف برق بسیار پایین آنها است. به علاوه این کامپیوترها قابلیت ارتقا دارند. هرچند که این قابلیت به وسعت کامپیوترهای رومیزی نیست. اما نسبت به لپ تاپها آزادی عمل بیشتری برای ارتقا سیستمهای خود دارید. برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای کامپیوترهای کوچک میتوانید به صفحه مینیکامپیوتر در سایت ما مراجعه نمایید. از آنجایی که قیمت سیستمهای کامپیوتری روزبهروز بالاتر میرود، خرید سیستمی که تا چندین سال بتواند نیازهای شما را برطرف سازد یک امر حیاتی است. در این مطلب تلاش کردیم مهمترین ویژگیهای مینیکامپیوتر با لپ تاپ را بیان کنیم تا مشکلات شما در هنگام خرید کمتر باشد. اما اگر تصمیم به خرید مینیکامپیوتر گرفتهاید، ما خرید مینیکامپیوترهای هترون را به شما توصیه میکنیم. مینیکامپیوترهای هترون از کیفیت مناسب و دوام بالایی برخوردارند. به منظور پاسخگویی به نیازهای شما کامپیوترهای هترون دارای انواع پورتها، سیستمعاملها، توان کاری و طراحیها است. همچنین شما میتوانید بسته به نیاز خود پورتهای خروجی این کامپیوترها را سفارشیسازی کنید. با خرید مینیکامپیوترهای هترون یک گارانتی ۴۸ ماهه به شما تحویل داده میشود. رزومه این شرکت کاملا گویای کیفیت محصولات ارائه شده توسط آنها هست. اگر شما هم خرید مینیکامپیوترها را برای خود مناسب تشخیص دادهاید، میتوانید مینیکامپیوترهای هترون را در سایت دیجیکالا نیز بررسی نمایید.

  1. تاریخچه ایجاد مناطق آزاد در ایران
  2. مشخصات فنی بالا
  3. وزن پایین و حمل و نقل آسان
  4. نسل هشتم پردازندههای شش یا هشت هستهای اینتل

اما در نهایت لازم است برای اطمینان بیشتر وبهتر لپ تاپ را به کار بگیرید. یک بار خودتان سیستم عامل را مجدد نصب کنید. در حین نصب هارد و یو اس بی ها و یا دی وی دی رایتر تست خواهد شد. بعد از نصب مجدد سیستم عامل تمامی درایور ها را دوباره نصب کنید و دقت کنید تمامی درایور های مربوط به آن لپ تاپ و سیستم عامل باشد. در مرحله بعد لازم است چند برنامه نصب کنید و لپ تاپ را به چالش بکشید. اگر لپ تاپ شما گرافیک دار است، یک و یا چند بازی نصب کنید و با آن بازی کنید برای مدتی بالاتر از نیم ساعت. اگر لپ تاپ شما فاقد کارت گرافیک است می توانید با پخش همزمان چند کلیپ تصویری آن را به چالش بکشید .در ضمن این کار باتری ، شارژر ، مادر برد ، رم ، پردازنده ، کارت گرافیک و … به کار گرفته می شوند و شما در صورت بروز مشکل می توانید آن را در این مرحله از تست ببیند.

ایسوس با عرضه Zenbook UX301 با بدنه شیشه مانند و صفحهنمایشی با رزولوشن 2560 در 1440 همگان را متحیر کرد اما به نظر میرسد این رکورد توسط یک ZenBook دیگر در حال جابجایی است. همانند دیگر لپتاپهای سری زنبوک، این لپتاپ نیز از بدنه فلزی با گزینههای سنگ ابسیدین و یا آلیاژ سرامیکی در رنگهای مختلف بهره میبرد. این محصول هماکنون با رنج قیمت 3830000 تا 4250000 تومان در بازار به فروش میرسد. آخرین نسل از مکبوک اپل بسیار قدرتمند بوده، اما بدون شک برای همگان مناسب نخواهد بود. صفحهنمایش این دستگاه باریکترین در بین تمام مکبوکهایی است که تا به حال تولید شده و تنها ۰.۸۸ میلیمتر ضخامت دارد. اپل از سیستم لایهبندی خاصی در باتری مکبوک جدید استفاده کرده که باعث میشود ۳۵ درصد باتری بیشتر را در فضایی یکسان جاسازی کرد. این دستگاه به درگاه USB-C تجهیز گردیده، اما از درایو نوری در آن خبری نیست. از سوی دیگر این مکبوک اولین محصول بدون فن اپل است که به لطف سری نجم پردازنده Core M Broadwell این قابلیت را به دست آورده است.

اینها لپ تاپ های شرکتی با تمرکز بر بهره وری هستند. همه لپ تاپ ها با ویندوز 10 پرو و تراشههای نسل یازدهم اینتل Core i7 عرضه می شوند. آنها همچنین دارای چیزی هستند که ایسوس آن را قابلیت دوام درجه نظامی (military-grade durability) می نامد. سری B دارای مشخصات بهتری است، با حداکثر ظرفیت 2 x 2 TB PCIe SSDs. سری B همچنین طراحی بهتری دارد و ایسوس ExpertBook B9 را سبک ترین لپ تاپ تجاری در جهان می نامد. گرافیک ها یکپارچه هستند و ایسوس همچنین گزینه صفحه کلید عددی تاچ پد را برای برخی مدل ها فراهم می کند. با این دستگاه قدرتمند هر جا بروید، می توانید دست به کار شده و بیزینس خودتان را شروع کنید. ایسوس استحکام درجه نظامی و باتری 24 ساعته را در این بدنه 15.6 اینچی قرار داده و سپس با سخت افزار نسل دهم آن را کامل تر کرده است.

این ویژگیها را با یک شاسی شیک،لب تاپ دسته دوم ایسوس  صفحهنمایش 1080p روشن و واضح و عملکرد فراوان پردازندهی مرکزی Core i5 نسل یازدهم ترکیب کنید، و به راحتی میتوان فهمید که چرا Envy 13 بهترین لپتاپ دانشگاهی برای دانشجویان است. صادقانه بگویم، با توجه به اینکه این یک لپتاپ مقرونبهصرفه در مقایسه با بسیاری از لپتاپهای موجود در این لیست است، Envy 13 یک انتخاب عالی است. اگر به یک صفحه نمایش بزرگتر نیاز دارید، لپ تاپ خوب برای دانش آموزان HP Envy 14 را ببینید. این یک لپ تاپ عالی برای دانشجویان مهندسی مثل مهندسی معماری و عمران است. لپ تاپ Dell XPS 13 یک اسباب کار جدی و بهترین لپ تاپ ممتاز برای دانشجویان است. این نوت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 با گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe، برای کار یا بازی آماده است. و با بیش از 11 ساعت عمر باتری، زمان زیادی دارید. لپ تاپ به طور مداوم یا بهتر یا همتراز با سیستمهای رقیب بود.

  • خانگی ( مشتری پسند )
  • ۱۰ برنامهی غیرضروری ویندوز که باید حذف کنید
  • Intel Core i5-11300H
  • لپ تاپ دست دوم اروپایی
  • PowerVault: سیستمهای ذخیرهسازی سرور
  • پردازنده: INTEL CORE I5 11400H
  • دقت صفحه نمایش:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD
  • باتری لپتاپ اپل

وجود دارند که بدون هیچ مشکلی و تنها به دلیل پایان فصل فروش، به انبار مرجوع و با قیمت کمتری به دیگر کشورها صادر می شوند. اغلب در این دسته ها قرار می گیرند و تفاوت قیمت آن ها با توجه به برند سازنده و دیگر ویژگی ها صورت می پذیرد. البته این لپ تاپ ها در سری های متفاوت به بازار عرضه می شوند که هریک به صورت جداگانه دارای ویژگی های خاص خود هستند. دارای پردازنده هایی از سری های متنوع با ویژگی های خاص هستند. می توان به میزان حافظه رم، کارت گرافیک، پردازنده گرافیکی، حافظه داخلی، قدرت باتری، صفحه نمایش و… با ویژگی و مشخصات خاصی به بازار عرضه می شوند که هر یک دارای قابلیت های متفاوتی می باشند. بدون شک نام استوک می تواند تاثیر زیادی در کاهش قیمت این مدل از لپ تاپ های DELL داشته باشد اما هیچ تفاوتی در مشخصات فنی و ویژگی آنها ندارد. 1080 اشاره کرد که امکان به نمایش گذاشتن تصاویر و کلیپ های ویدئویی را با بهترین کیفیت فراهم می نماید.

تا کنون شاید هنگام خرید کالاهای استوک نام اپن باکس را نیز شنیده باشید .و سوالات بسیاری ذهنتان را مشغول کرده باشد . خاطر نشان می کنیم که کالا های اپن باکس صرفا کارتنشان باز شده است و هیچ گاه استفاده نشده است یعنی به عنوان کالای دست دوم به شما نمی روند . لپ تاپ دست دوم لنوو چرا کالاهای اپن باکس توانستند محبوبیت کسب کنند؟ تفاوت کالای استوک با کالای اپن باکس در چیست ؟ در قسمت قبل گفتیم که کالای استوک یا اپن باکس صرفا جعبه آنها باز شده است و هیچ خط و خشی ندارند حال آنکه کالای استوک یا اپن باکس به چند دسته تقسیم می شوند و دارای گرید هایA, B , C , D هستند . بنابراین هر یک از این گرید ها دارای خاصیت و ویژگی هستند و به تبع آن قیمتی که برای آن کالا در نظر گرفته می شود متفاوت است . کالاهایی را که شما به عنوان استوک در نظر می گیرید به عنوان کالای دست دوم نیستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد